Ingredients


Chicken 1.5 Kg
12 Pieces
Bread Crumbs/Rusk Crushed
1 Cup
Egg
2
Salt
To Taste
Black Pepper
1 Tea Sp
White Pepper If Available
1/4th Tea Sp
Chilli Sauce
4 Table Spoon
Soya Sauce
4 Table Spoon
Vineger
2 Tea Spoon
Brown Sugar/ Sugar
1 Tea Spoon
Chinese Salt
1 Tea Sp


Method

All Spices Excluding( Bread Crumgs, Egg, Chicke) Ko Pan Main Daal Kar High Heat Par Itna Paka Lain Ke Sauceges And Spices Mill Kar Aik Gaarha Paste Ban Jaayain.

Then Apply All This Paste To Chicken Pieces . Leave It As It Is For About 4 Hrs.(Agar Foran Pakaana Chaahain To Bhi Thek Hai).
After 4 Hrs Chicken Main Ye Spices Jazab Ho Chuke Honge. Aap Ne Eggs Ko Beat Karna Hai Kisi Pyaale Main. Aur Aik Khule Pyaale Main Crumbs Alag Rakhni Hain.
Pehle Chicken Pieces Ko Egg Main Achi Tarha Dip Karain One By One . Matlab Aik Piece Ko Dip Karain Phir Usko Bread Crumb Main Daal Kar Crumb Achi Tarha Apply Karain.

Phir Kisi Gehri Karahi Main Oil Garam Kar Lain. Aur Garam Garam Oil Main In Pieces Ko Ikhate Daal Kar Aik Min Tak Fry Hone Dain. Iske Baad Flame Halka Kar Dain Aur Karahi Ko Dhak Dain Almot 20 Min Ke Liye. Darmyan Main Aik Baar Check Kar Lain Ke Chicken Jal Toh Nahi Rahi.

20-25 Min Main Ye Pieces Gall Jayain Ge. Phir Aanch Tez Kar Ke Inko Karahi Se Nikaal Lain

Serve Them With Mayonase & Chilli & Garlic Sauce & Dip Sauce



Note:

Jin Logon Ko Dar Ho Ke Chicken Itni Dair Oil Main Rehne Se Jal Jaye Gi.
Wo Log Jab Chicken Par Spices Apply Karain..Tab Chicken Ko Dam Par 10 Min Ke Liye Paka Lain Spices Ke Sath. Uske Baad Us Par Crumbs And Egg Apply Kar Ke Garam Garam Oil Main Deep Fry Kar Lain Golden Brown Hone Tak.